Emnemrahf Benim ikinci ama daha doguma var 😅 16 haftalığız ben tekrar sezeryan olupta o ilk ayağa kalkma anından tırsıyorum 😅🙈
Candantasdelen Ayy ben normal yaptım şimdi 37. Haftam yine normal şu anda daha çok korkuyorum geceleri rüyama giriyo
Emnemrahf Candantasdelen dogum rüyaları son zamanlarda daha çok oluyo benim ilkinde öyleydi sürekli dogurdugumu görüyodum