15kasim Kızlar bizim bebek hala makat geliş yer mi silmedim sürekli sola yattım egzersizler var evde yapılan onları yaptım yok yok hala dönmüyor vallahi
Kumru_ 15kasim Dönmeyince dönmüyor demek ki. Benimki şuan 32+5 makat. Dönmesini çok istiyorum ama elimden birşey gelmiyor :( Beklicez artık
Mrymgn 15kasim Benim de 36+2 dönmedi makat geliş sezeryan olacağım. İnşallah sizinki döner. Benimki tam olarak yerleşmiş doktor dönme imkanı yok dedi.
edasahbazsahin Benimde 37+6 ya kadar makattı. Sezaryene gün almaya gittiğimiz gün dönmüştü. Hala ihtimaliniz var güzel düşünün🐣🐣
15kasim edasahbazsahin ay umarım benimki de döner çok istiyorum gerçekten şu mesajınız resmen bana umut oldu. Tabiki her şekilde doğum olur hiç önemli değil ama ilk gebeliğim ve normal doğumu deneyimlemeyi çok istiyorum Allah hayırlı doğum versin 🙏🏻
edasahbazsahin 15kasim amin sizelere de 😊 ben de öyle tam kendimi sezayene hazırlamıştım o an döndü miniğim😊 baş aşağı hareketler duşta karın altına sıcak su ve bol yürüyüş tavsiye ederim. Olmazsa da sakın üzülmeyin önemli olan ikinizin sağlığı👍🏻🥰
15kasim Sedef88 edasahbazsahin ay inşallah ya egzersiz yapıyorum sürekli yer silme hareketi döndürüyormuş onu uyguluyorum doktorumda sezeryan vs hiç bişey demedi bakalım belki döner dedi sürekli tabiki hayırlı doğum hayırlı evlat versin Allah önemli değil asla nasıl doğduğu 🙏🏻 Duşu da deneyeceğim inşallah 😍