Alparslan_busra34 Merhaba, 2013 yılında Ayşe Gülçin Demirdöven hanımın takibinde doğum yaptım. Normal doğumda bebeğim oksijensiz kaldı ve ben kan kaybından ölüyordum. Doğumdan 2 gün sonra bebeğim hastanede yoğun bakımdayken beni taburcu etmeye çalıştıkları sırada halsizliğimden kan kaybımın ne kadar fazla olduğunu bir hemşireye farkettirebildim, hemen acil kan verip durumu toparlamaya çalıştılar. Doğum ve sonrası herşey çok kötüydü.Tüm anlattıklarım Gülçin hanımın takibindeyken gerçekleşti. Bu nedenle hiçbir hakkımı helal etmiyorum ve kimseye bu doktoru önermiyorum.