Dtfatma Yagmur00 Yagmur00 ben de 32. Haftamdayım biraz ayakta durunca al karın bölgem ezik gibi acıyor hareket ettikçe galiba normal
nazcicek_3 Yagmur00 bendec33 haftaligim karnimin alti agriyo benim 2 sezaryenim var ona bagladim ama bilemedim
nevamm1 Yagmur00 aynı haftadayiz benimde çok ağrım var Perşembe günü tahlil verdim enfeksiyon varmış p tesi çağırdı doktorum tekrardan enfeksiyon yüksek çıkmış galiba onunla mi alakalı bilmiyorum gidince ogrenicen 😣
Dilekleklek Yagmur00 ben de uzanip kalktigimda karnimjn alt tarafi agriyor Biraz ayakta hareket etsem de gogsumun alt tarafi kopacak gibi agriyor
Yagmur00 nevamm1 ben baktırdım dun temız cikti cankm sikinti yoktu gecmıs olsun cok dikkat et enfeksiyon kotu