aksu5334 Asena17 oğlumda 14. Haftada hissetmiştim ama şuan 17+5 hiç mi bişey hissedilmez🤦🏻♀️ Sadece yorulunca eğilip kalkınca falan taş gibi oluyo onu hissediyorum o kadar
sahfat Asena17 bende çok merak ediyorum 17 hafta bitiyor hala bir şey hissetmiyorum sürekli kendimi dinlemeye çalısıyorum artık hissetmek istiyorum🥰
Perilisa Ben uzun süre sağa yada sola yatarsam karnım taş gibi oluyor 😬 onun haricinde ara ara hissediyorum hareketlerini ama çok minik kıpırtılar olduğu için pek te sallamıyorum 🤣 tekme atması lazım 😹
Asena17 Perilisa benim de arada taş gibi oluyor neden oluyor bilmiyorum en yakin zamanda hissederuz umarim
Minikbirkalpp Haftadayım hala bırsey hıssetmedim bazen pıt pıt atıyor gibi oluyo ama bebek hareketi Oldugunu zannetmiyorum
Asena17 Minikbirkalpp ben boyle pıt pıt degilde kıpırtı hissediyorum 1 kerelik oluyor yavrum mu bilemedim 😁