2melekannesii___ Momandchildren Daha çok erken ama bende öyle hissediyorum. Benim herşeyim ters oluyor. Tabiki önce sağlıklı olsun da 💕 Mesela tatlı çok yersen erkek olur derler benim kizim oldu. Şimdi de hep ekşi yiyorum bakalm 😶
Momandchildren 2melekannesii___ oda sadece hurafe ya benim bir kizim var Nasipse ikinci erkek)Erken den biliyordum mesela cinsiyyeti hesab yaptgm icin fakat Dogru cikmasi Takdir Ilahi
2melekannesii___ Momandchildren Şunu da duymuştum çok tuafti ; ilk kizin olursa 3 yil karninda kiz gezermis 1 yil erkek. Ilk oglun olursada ayni 3 yil ayni 1 yil farkli. Herkesin tutuyo sadece kayinvalidemin tutmuyo. Esimle ablasi arasinda 1 yaş var
Momandchildren 2melekannesii___ kiziniz var zaten belirtmissiniz)bende hesab yaptim hakikaten hesapda kiz cikti,bende ikinci bebeginizi hesap yaptim ona nazaran Ve oda erkek cikti )yani hesabim yalnis cikmis olsaydi Ikinci bebeginizi hesap yapmiycaktim
lunam 2melekannesii___ cinsiyetle ilgili ne kadar hurafe varsa hepsi bende tuttu 😁 çin takvimi de kız diyordu, kızım olacak inşallah.