Merhaba kızlar. Bu ara biraz tuvalet sıkıntım vardı. Demir hapına başlamıştık. Oroferon adı.Özür dileyerek anlatıyorum böyle arada makat bölgesinde yumuşama olur ya ishal olmuşuz gibi. Ama ishal değilim. Gazımda vardı. Şimdi tuvalete geldim çamaşırım simsiyah olmuş dışkı akmış. Aklım çıktı görünce kan sandım. Midem de bir tuhaflık var acaba üşüttüm mü? Biraz korktum sizce normal mi? Teşekkür ederim.