Normal doğum istiyordu doktorum Planlar öyleydi ve kontrollerimiz sıklaşmıştı… 19.10.2021 de 39 +0 Kontrol amaçlı Hastanemize gittik doktorumuz ultrason dan baktı sonra Nst ye yolladı bizi kızımın Kalp atışları yavaş tı yemek ve tatlı birşeyler gel bir daha Nts çekelim dedi doktorumuz, eşimle yemek yedik tatlı yedik bir daha gittik nts ye nts de yine yavaş çıktı miniğimin kalp atışları.. 135 ile 150 Arası doktorum doğum hanede ki nts den bakalım dedi, beni doğum haneye indirdiler ve o sırada normal doğum vardı doğum hane çok küçük bir yer normal doğuma şahit oldum 🤣 çok güzel birşey harika diye bilirim..
Doğum hanede bana 2 adet serum takıldı arkasından nts ye alındım nts de gene yavaş çıkınca ebe hanım doktorumun yanına gidip Eşi Düzgün besleme yapmıyor demiş Tabiki bu durumu eşim olacak şapşik farklı algılamış 🤦♀️ Doktorum ve ebem yanıma gelip son bir kez daha nts ye bağladı durum aynıydı ve ebemiz dediki:Yarın sabah erkenden gel nts ye bağlan bir daha bakalım ve çantalarını hazırla iyi uyu ve bol protein beslen gel dedi, Giyindim eşimin yanına gittim eşim bana kızıyor ben sana bakmıyor muyum her gün para bırakıyorum et ye diye sen kabak yoğurt ye anca diye bana kızındı durdu olayı 🤭 Sonra doktor eşimi yanına çağırıp demiş ki kordonu kireçlenmiş besleme yapmıyor olabilir sonra geldi özür diledi 🤪 Ertesi günü Tekrar Hastaneye gittik nts de değişik durum yoktu hemen doğuma giriyorrsunn dedi doktorum beni apar topar aldılar üstümü başımı soydular serum taktılar alel Acele panik havasında Ameliyat haneye girdim doktorum ekibine bağırıp çağırıyordu daha hazır değil mi çabuk çabuk diye panik havası vardı… Spinal anestezi ile doğum yaptım kızım çok şükür sağlıklı şuan koynumda uyuyor… Siz siz olun Lütfen Kontrollerinizi Sıklaştırın Sakın aksatma yın… (Kordon plesanta eş) Kireçlenme yapabiliyor Lütfen sık sık kontrole gidin… Birde Tavsiye vereyim İlk anne olacak olanlar Sezeryan doğum yapacaksa lütfen elektrikli ğöğüs pompası mutlaka alsınlar…