Ozgeliko https://imgyukle.com/i/kurJlc arkadaşlar merhaba yumurtlama olmuş dimi? Normalde 17.gunde oluyordu bu defa 15. Gün ondan sormak istedim ? 🌸
eddaaaa Ozgeliko kusura bakma canım yeni gördüm mesajını evet hemde çok güzel olmuş 🌸 şimdi bekleme vakti , inşAllah çok güzel haberler alırız 🤲🏻☺️