Bskrt mmrv benmde kız, ben de tatlı çikolata falan hiç yiyemiyorm önceden asla dayanamazdım. Sabahları uyanınca tuz yalamak istiyorum resmen 😅 o yüzden sordum ☺️
mmrv Melegimgeliyor 60 iyi kilon cok kalorili karbonhidrat yememeye calis benim de istahim cok aslnda çat diye acikiyorum boyle.. ama idare edicez saglik olsun. yuruyus yap.
mmrv Bskrt bende yaa normalde tatli cok severim ama hic canim istemiyo bende hep tuzlu eksi istiyorum. dedigin gibi tuzu direk yiyesim var :) ama ellerim ayaklarm sisiyo diye azalttim tuzu