Gul9227 Kızlar dogum kolay olsun die internetten ahududu yapragi cayi aldm nasıl yapacgm bilgisi olan var mı acaba gunde kac bardak icmek lazim?
Ebrusnhzl Gul9227 kaç haftalıksın bilmiyorum canım ama bana doktorum 36dan sonra günde 3fincan içebilirsin dedi french pressle demleyip içiyorum ben doktoruna danışmadan içmemeni öneririm
Fatmahafsa Gul9227 600 ml kaynamış suya 2 çay kaşığı kadar. Ama ben biraz fazla koyuyorum. 250 ml e yapıyorum. 10 dk dinlendiriyorum
Gul9227 Ebrusnhzl sagol tatlm suan 38 haftalgm benim doktorum biraz karsi boyle seylere inanmayin deyip duruyor😅 pztsi sorarm ama
Ebrusnhzl Gul9227 valla bizimki bana içebilirsin hurmanın ve ahududu yaprağı çayının doğumu kolaylaştırdığı rahmi yumuşattığı kanıtlanmış dedi bende içiyorum sürekli ama gelen giden yok bende 40haftalığız tam😅
kubraakbas Ben de egzersizlere başlayacağım doktorum 36 itibariyle başla demişti de şimdi 35+olacağım bu hafta mi baslamaliyiiiiimmm haftaya mi 😂
mrsflowers kubraakbas aaa bana 34 den sonra squata başlayabilirsin yavaş yavaş dedi başla canım ama abartma az az yap alışsın vücudun
Burcunuz Ben 2 hafta oldu alalı internetten aldım günde iki fincan içtim dün doktora gittm 3 cm açıklık rahimde yumuşama var dedi artık ona mı bağlı bilmiyorm hurma ile.destekliuorm günde 20 suqat yapuyorm