Bsrtncsoy Ruya1106 13 günde idrarda silik çizgi çıktı kan verdiğimde 22ydi beta yanlış hatırlamıyorsam.Bir gün önce yapsan idrarda cikmazdi dedi doktorum.En iyisi en erken 14 günü bekleyip kan vermek
Ruya1106 Bsrtncsoy dün negatif olup ertesi gün idrar testinde pozitif olabilirmiş diye okudum. Beta hızlı yukseliyormus galiba
Bsrtncsoy Ruya1106 aynen.1 gün bile farkediyor.ben dayanamayip 12.gun yapsaydım negatif cikardi muhtemelen
Ruya1106 Bsrtncsoy Benim bugün aşılamanın 11.gunuydu ama beklemek çok zor ya . Dün yaptık negatifti bir ara pozitif oldu.
Bsrtncsoy Ruya1106 Çok az kalmış.birkac gün daha bekle.Biliyorum cok zor ama erkenden üzülmek de var.Guzel haberler alırsın inşallah 🤲
Ruya1106 Melike3535 İlK asilaman mi tuttu canım. Ne güzel ya inşallah benimde tutmuştur. Birde Hamilelik belirtisi oldumu peki ? Asilamanin 11.gunum ya ben sanki regli olcakmisim gibi hissediyorum.
Melike3535 Ruya1106 evet canım ilk tuttu şükür belirti olarak benimde regl ağrım memelerde şişkinlik falan oldu ağlıyorum hatta hastalancam diye bide baş dönmem çok oldu
Ruya1106 Melike3535 Benim ikinci aşılamam o yüzden biraz daha fazla korku var icimde yine tutmadı diye. Karnım agriyinca bende ağladım bu akşam inşallah benimde tutar.