Tapppptazee katıldım💐 Herkese tünaydın 😚 2 gün once Aşılama oldum. Problem ney derseniz. Eşim 2 yıl once varikosel ameliyatı oldu. Ondan sonra hiç vitamin kullanmadı 1 yıl. Ve spermlerde hiç değişiklik olmadı tabi. Ve Nisan ayında Proxeed diye bir takvim uyguladı ve 1 ay içinde etki gosterdi maşallah. Ama morfoloji 2% iydi. 6 ay sonra 4% oldu. Ve tam o zaman oldu derken Dış gebelikmiş.😒şansımıza tüküreyim resmen. Ve neyse kendiliğinden duştu kanama ile. Ve bu ay artık dedik Aşılamaya geçelim sperm analizi iyi de olsa yapalım dedik. Bakalım sonuç ne olacak. Benim gibi bekleyen varsa buyursun💘beraber bekleyelim🌹