Kızlar merhaba bişey sormak istiyrm. Dün biontech aşısının 2inciisni oldum. Dünden beri çok halsizim bugunde boğazım ağrıo ve oğlumun haraketleri az böle seyriyor gibi sadece oda arada acaba aşı mı dokundu bu arada 38+6 haftlğz böle olanlar varsa lütfen yazar mısınız çok endişelenmye başladım 😔