Byznr281115 Merhaba 33 haftalıgım hazırlıklarım tamam sayılır bebegin emzik ve biberonlarını kaynatacagım hijyen acısından sizce suan erken mi ne zaman yapmalıyım hastane Cantasına bırakmayı dusunuyorum cunku
Kafam Byznr281115 çantaya koycaksan başla bence bende 34.teyim kıyafet bile yıkamadım zaten ayda bir tekrar kaynatılcagı için erken gibi gelmedi bana kendime de söyliyorum suan bunu😂😂