Kızlar, ne gelen var ne giden sezeryana kalıcam diye çok korkuyorum. Sancı çekip normal doğuran anneleri kıskanmaya başladım 🥺 sanki hiç sancım gelmeyecekmiş gibi hissediyorum. Sezeryandan çok korkuyorum napıcam bilmiyorum. Yüzüyorum yürüyorum squat yapıyorum zaten ev işleri cabası.. 😞