Merhaba kızlar sürekli yazıyorum arama butonu olmadığı için kusura bakmayın 22 haftalık olacam yarın normalde bebeği yukarıda hissediyordum ama dünden beri aşağıda tekmeleri bile aşağıdan hissediyorum aşırı şekilde kasıklara baskı yapıyor karnım acıyo bayağı su içmesem bile sürekli idrara çıkıyorum hatta dün tuvalate gidene kadar idrarımı kaçırdım 🤦♀️ yürürken bile ağrıyor kasıklarım enfeksiyon da yok bu haftalarda çok erken değil mi bu şikayetler için bi de bebek aşağıya iner mi aklıma takıldı