Kızlar bebeğimin çamaşırları için dalin (doğal sabun bazlı) sıvı çamaşır deterjanı kullanıyorum normal toz deterjan koyduğum yere boşaltıyorum yarım ya da bir kapak ama yıkandıktan sonra çok pis kokuyo bazen de kokmuyo yanlış yere mi koyuyorum az mı koyuyorum yoksa deterjan mı iyi değil anlamadım