Yanlış anlamayın sizin kararınız tabi ama cidden çamaşır makinesi açısından düşünüyorum da 🤭 ben böyle bir karar alsam ikinci bir makine alırdım sanırım. Kayınvalidem eskiden hazır bez olmadığı icin normal bez kullanıyormuş tabi belli günlerde o bezleri akıtıp kaynatıp ayrı bir çamaşır makinesi varmış onda yıkıyormuş 😂 gelin kayınvalide toprağındadır lafı bizim icin uygun sanırım tam benim kafa.
İşin şakası bir yana ekşi şeyler de bununla alakalı bir yazı okumuştum yapan kişi memnundu. Belki siz de memnun kalırsınız.