Medicalde Azize Turhan a gidiyorum basından beri. 28 haftalık olduk. Cok memnunum Azize Hanımdan cok ilgili ve bilgili. Ayrıca hastane dısında aklıma takılan bir soru oldugunda her zaman ulaşılabilir olması cok önemli benim için. Sağolsun her zaman her yazdıgımda aradıgımda o an müsait olmasa bile ilk fırsatta dönüş sağladı.