1oguzannesi merhaba. Aynı haftadayız. Ben de yaşıyorum. Dün kontrolüm vardı doktoruma da söyledim. Enfeksiyon kaynaklı olabilir deyip kan ve idrar tahlili istedi. Çok yorma kendini, stresten ve üzüntüden uzak dur. Bir de bol su iç dedi. Rahim ağzıma baktı, kapalı görünüyor için rahat olsun dedi.