Adetin 21. Günü kan verdim progesteron 11.42 çıktı. İyi mi sonuçlar doktor iyi yumurtan çatlamış dedi ama gebelikle bir ilgisi varmı ? Şuan hamile değilim 3 günüm var regl tarihime bu durumda olup bilgilendirmek isteyenler varsa yatdımcı olurmusunuz rica etsem