Ulkukapusizoglu Bebeğiniz kanala indikten ne kadar süre sonra doğum yaptınız ? Ben 38. Haftaya girdim bebek kanala girmiş fakat açılma ve sancım yok sizce ne zaman doğum yaparım 😍
TugceTekin123 Ulkukapusizoglu benımde en çok merak ettiğim soru bu bebek doğum pozisyonunu almış ama kanala giren bebek ne kadar sürede doğuyor :)
Mavi34 Ulkukapusizoglu ben 36.haftada acilen gebelik zehirlenmesinden sezeryanla doğurdum ama doktorum bebeğin başı aşağıyı baya zorluyor şuan normal doğumda yapsan kolay olur doğumun bebek hazır durumda demisti
Ceylin680 Ulkukapusizoglu Ben mi yanlış biliyorum yoksa kişiden kişiye desir mi bilmem benim kızım 26.haftada baş aşağı döndü 33.haftada doğdu kanala indikten 10dk sonra doğdu ben kanala indiğini çok şiddetli bir bulantı ve öğürme ile anladım .zaten doktor da bana kanala inince doğar demişti.
marbling10 Ulkukapusizoglu Bebek kanal aylar önce de girebilir, doğuma 10 dk kala da girebilir. O yüzden bu soruya cevap vermek zor☺️ tabi tecrübeli anneler yorum yapacaktır ama görürsünüz hepsi çok değişken olacak
Ceylin680 Ulkukapusizoglu Öyle deme insan sabırsızlanıyor ama erken doğan çocukların bagzi skntilari oluyor .sağlıkla zamanında gelsin inşallah
Ceylin680 Ulkukapusizoglu Hmm sevindim senin bebişim artık zamanı gelmiş yakında alırsın inşallah kucağına