Kafam Eksiklerim sadece ateş ölçer termometre hava nemlendirici kaldı bunlar gerçekten çok ihtiyaç mı almasam da olur mu cidden pahalılar ve biz artık zorlanmaya başladık kendime bişey almadım gerekli değilse kendime alcam bişeyler
Gizmom Kafam bence ateş ölçer gerekli, ben termometre almadım çünkü doğalgazn termometresi vardı o da Oda sıcaklığını ölçüyor. Ora nemlendiricide gereksi gibi geldi bana, alacak olsanız dünyalar var emin olun
Kafam Gizmom bende termostat alcam yeterli oluyosa hiç almıyım nemlendiriciler de cok pahalı yani zaten kaloriferimde nemlendirmek için bi aparat takılı