pamukkizimm bende uyurken farkettim sürekli sırt üstü yatıyorum galiba vücut öyle rahat ediyo bitek , ah kuzum serkajlıyım erken doğum riskim var benim minik baya aşağıya inmiş doğum pozisyonu almış bi 35 olalım en azından dedi doktorumuz yatıyorum ki görelim Allah’ın izniyle o haftayı inşallah diye oturunca bile batıyo dikişlerim alttan hep 😥