Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar 17+3 oldum karnım benek benek olmuş acayip kaşınıyor acaba yırtılma mi başladı yoksa birseydem alerji mi oldum bilmiyorum dünden beri çok kötü kaşıntı var bunun için ne tavsiye edersiniz
Bynkelebek Minnakkurabiyeveannesi27 o her gebelikte olur normal karın büyüdükçe kaşınır kaşıma ama yırtılma oluyo kuru kaldıkça nemlendir karnını ben vazelin sürüyorum
seon90 Minnakkurabiyeveannesi27 canm şişmeye başlıyorsun tırnaklarınla kaşıma valla çatlak izlerin belli olur
Elika0 Kırmızı kırmızı olduysa alerji olmuş olabilirsin doktoruna resim gönder. Karnın büyüdüğü için de kaşınır benim de bazen çok kaşınıyor yağlanıyorum geçiyor
Minnakkurabiyeveannesi27 Elika0 bende şimdilik zeytinyağı sürdüm acaba bebek yağı sürmüştüm dün ondan alerji mi oldu bilemedim doktorumun özel numarası yok malesef ancak yanına gitmem gerek bugünde gidemem artik
Minnakkurabiyeveannesi27 seon90 Allah razı olsun canım kasimamaya özen gosteriyorum inşallah birşey olmaz
Elika0 Vücudunuzu hemen yıkayın alerjiden şüpheleniyorsanız birşey sürmeyin. İyice yıkayın yağ kalmış olmasın