Mervii26 pişik önleyici kullanmayı doğru bulmuyorum ben ıslak mendili ve bezi doğru seçerseniz kolay kolay olmaz zaten 3 yaşında kızım var şuan da hamileyim kızıma bezi hala bıraktıramadım 1 kere pişik olmuştu sadece onda da diş macunu gibi tüpte satılan arko krem var ondan sürdüm bolca hemen geçirmişti pişik belirtisi gördüğüm an hep o kremden kullandım kızımda hala da kullanırım 4 5 lira bişey pahalı da değil ve çok iyi geliyor