Toplumcubirisi Böyleleri hep beni mi buluyor bilmiyorum bu ikinci doğumum sezeryan günü gibi normal doğum için gün veriyorlar 40+0 olunca gel suni sancı verelim diyorlar sıfır açılma var, bu saçmalık değil mi bebeğin her şeyi normal olmasına rağmen…
SncrMerve Toplumcubirisi anne karnında daha fazla kilo alırsa doğum zorlaşır diye suni sancı deneyecek heralde
Delicesareti Toplumcubirisi hafta ilerledikçe bebek anne karnında strese girip kendi kakasını yiyebilir o yüzden demiş olabilir açıkcası ben normal Doğumdan korkan birisi olmasaydım 40 haftaya kadar beklemeyi göze alamazdım gününü tamamlamış nasılsa 41.haftaya kadar kendi sancınız gelmezse açılmanız olmazsa yine suni verilcek ben gün ilerledikçe tehlikede büyüyo