Edaeymen perşembe sezeryan yaptim sonda olduğundan hasta bezi bağladılar.oyle insana ihtiyacın oluyor.sonda çıktı evdeyim depenp kullanıyorum baya iyi şimdilik biryer batmadı.hasta bezini ameliyat yerim nedeniylecok sıkı bağlamadılar hastanede biraz batırdım ortamı.