Bebekler sadece aç olduğunda emmezler ilk 6 ay sadece anne kokusuna ihtiyaç uyarlar kendilerini güvende hissetmek için uyumak için aç olduğu için yani her türlü konuda emmek isteyeceklerdir emin ol ne kadar süt emdiğini görebilsen o zaman ikna olurdun göğüsler belirli bir süre sonra yumuşar çünkü göğüslerin olgunlaşır ve fazla süt üretmez yani bebeğinin süte ne kadar ihtiyacı varsa ne kadar süt ile doyuyorsa o kadar üretir yani senin sütün var ve sakın mamaya başlama başlarsan bile biberon kullanma çünkü meme reddi yaşayabilirsin ve bebeğini sadece 1,5 saat uyanık tut sonra uyut 15-20 dakika bile uyuyaa yetiyor ona uyanık kalma saatini 2 saati geçirme bu şekilde uyku düzenini sağlamış olursun :)