Merhaba kızlar. Bir yakınım hastane çantama mama almamı önerdi. Çünkü genel anestezi ile sezeryan olacağım. sütüm hemen gelmez belki diye yanımda bulundurmak mantıklı geldi. Aptamil bazı bebeklerde gaz ishal yapıyor diyorlar o yüzden güvenemedim. Sizce hangi marka almalıyım hangisi daha iyi kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı 🙏