glskyhn22_ Merhaba herkese öncelikle ben 9 haftalık gebeyim ve arada kasıklarıma ve belime arada bi anda agrı gırıyor ne yapacağımı şaşırıyorum normal mı bu agrılar sizlerde de oluyomuydu bide benim ilk gebeliğim hemen herseyde tedırgın olup korkuyorum :)
Yalcnnaysgll glskyhn22_ normal canım geçen ağrılarsa korkmana gerek yok seni rahatsız edecek ağrıların olursa doktoruna danışırsın 🌸
glskyhn22_ Ya geçen agrılar böle arada gelıyo ama bı sure duruyo adet agrısı gıbı aynı sonra gecıyo bi anda da ay çok teşekkür ederim ya :)