Hemoroid nedir bilmiyodum orda et parçası şişti 2 hafta önce krem verdi doktor sürdüm geçti agrısı şişliği.çok küçük kalmıstı ama hiç agrısı yoktu veya bana rahatsızlıgı . 2-3gündür acayip kaşıntı var içi yanıyor resmen bunu yaşayan varmı ilacı tekrar sürmeye başladım .acayip kaşınıyor çok kötü bişey başına gelem varmı bidaha doktora gidicem geçmezse