12li hastane cikisi yyaptırdım bi ay once simdi ismi icime sinmiyor 2 ay var doguma sirf yaptırdım artik ismi belli diye çocuğuma icime sinmeyen bi isim mi koyucam yenisini yaptirsam oncekine nolcak israf hep aklim karmakarisik ikinci isim kayinbabamin ismi aklim cok karisti napcam 😔