hellonus Lutfen bakar mısınız cok evhamlandım enfeksıyon mu var 
Ccgdm hellonus canım enfeksiyon yok bakteri benim idrar tahlilinde de pozitifti bende sordum doktoruma hamilelikte rahim büyüdüğü için idrar torbasına baskı yapıyor o yüzden pozitif çıkması normal durum dedi
OOzge25 hellonus sonuç temiz. Bakteri vermiş olduğunuz idrar kabının temiz olmamasından ya da idrar yapılan bölgenin iyi temizlenmemiş olmasından da kaynaklanmış olabilir.:) Geçmiş olsun
Ccgdm Fadmet akıntı hamileliğin her döneminde oluyor ne yazık ki ya ben 18.hafdayim hala oluyor çok su içiyorum
hellonus Ccgdm sızede gecmıs olsun suyu az ıcıyordum malesef bu korku ban yettı daha fazla ıcıcem bundan sonra 🥰
Fadmet Ccgdm ben de suyu az tüketmiyorum ancak sarı akıntılarım hiç bitmedi doktorum yeşil olmadığı sürece sıkıntı yok dedi test falan yapmadı. Aklıma takılıyor ister istemez enfeksiyon var mıdır diye
Fadmet hellonus anladım, benim hep sarı renkte maalesef, doktorum normal diyor ama ben endişeleniyorum
hellonus Fadmet canım endıselenıyorsan ni dahiliyeye git tahlil yaptır sadece sarı akıntı oldugu ıcın yapmıyo olabılır pembe yalan soyle yanma var diyebilirsin işin rahat eder
Fadmet hellonus aslında evet içimin rahat etmesi için yaptırsam iyi olacak, peki kendi doktorum idrar testi isteyemez mi dahileyeye gitmem şart mı ?
hellonus Fadmet tabi kendı doktorunda ıstebılır dıye bılıyorum ben dahılıyede tum kanıma vıyamınlere flan da baktırdım bende ıdrarda yanma vardı onu sohleyınce ıdrarda ıstedı canım