QueenMommy hellonus canım bende bakteri yoktu enfeksiyon vardı 22 haftalıgım hamileliğimin basından beri enfeksiyonum var yükseltmemeye çalıs doktorun san ilaç vericektir antibiyotik onları kullan sonra bol bol su iç ilaçdan daha etkili korkma canım
QueenMommy hellonus günde en az 3 lt tamam mı benm suan yok çok şükür su içe içe geçti ilaç bile kullanmadım aksatma mutlaka iç korkmanada gerek yok beni hep korkuttular stres yaptım ama çok şükür geçti