Evlatlarim2 benimde 22 aylık kızım var hatta ona hamileyken arkadaşım söylemişti çin takvimi diye birşey var hadi bakalım diye arkadaşımda hamileydi ona erkek bana kız çıkmıştı ikimizinkide doğru çıktı şimdiki gebeligimde hem çin hemde rus takvimi kız gösteriyordu doktor 12+6da kıza benzetti şuan 14+3uz 2 kasımda randevum var netleşir o zamana kadar dedi yani degismezse yine doğru cıktı tabi ben rast geldiğini düşünüyorum doğruluk payına inanmıyorum ya erkek ya kız diyecek zaten 😂