Kızlar bunlar ne biçim işçiler ya biz ev yapiyoruz ve feyans yaptılar ama feyansın derz tozunu daha biz almadan ıslatmışlar suyla şuan çamurlu mat şekilde duruyor 😔😔ve ben İlk temizliği nasıl yapcam bilmiyorum çok sinirliyim normalde tozu alınmadan ıslatılmaması gerekiyor çünkü matlaşiyor feyansta ve dez dolgu rengi değişiyor temizliğini nasıl yapsam geçer ??? kızlar lütfen yardım edin