Sose21 Merhaba arkadaşlar 33 haftalık hamileyim 1 hafta oldu elimde kaşıntı var deterjandandir diyorum ama tanıdık bir kaç kişi hamilelikten olabilir diyo sizce olur mu
Sose21 Yagmur00 kaşını yo bildiğiniz ama elim hep kızardı yara gibi olmuş krem kullanmama rağmen gecmiyo
Yagmur00 Sose21 ama doktor baktırdım ama bısey cıkmadı cildiyye gitmek lazım mış bende randevu bulmadım kasınıp duyuyorum