Kızlar merhaba.. su mu ter mi anlayamıyorum. Kilodumun tam ortasında ıslaklık oluyor( akıntı gibi değil su gibi) daha sonra kuruyor. Acaba terliyor muyum yoksa su mu sızıyor? Doktor suyun yeterli dedi ama çok kafamı kurcalıyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?