gldn065807 505050 iki kaybım var ve pıhtılaşma yapan hastalığım var onun için gebeliğin başından itibaren kullanıyorum
505050 gldn065807 İnsallah sağ saglim kucağına alırsın benimde 2 kaybım var iğne ve hapa başladım inşallah bu sefer kucagima alırım sağ saglim
gldn065807 505050 alırsın insallah canım kafana takma kendini yorma 18 haftama giricem inşallah bol bol dinlen ilaçlarını duznenli kullan gerisi rabbıme kalmış 😊
505050 gldn065807 Kullaniyorum canim bı skntı yok şimdilik ama bulantım ağrım vardı arada geçti onlarda dün birden normalde çok acikirdim bugün öyle acıkma takıntım felan da yok bilmiyorum çok korkuyorum bı skntı var mıdır sence
gldn065807 505050 9 haftada benimde göğsüm ağrım gitti bulantim zaten yoktu dedim ne oluyoruz korkma yoktur bisey zamanla gelip gidiyo o belirtiler kaç haftalıksin
gldn065807 505050 yoktur bisey kendi içine korku düşürme rabbim herseyin hayırlısını versin dua et sadece