Asyaveannesi36 ya bana da kutulu olanlar çok güzel geldiler, fiyat bilgisi de aldım. Aslında daha uygun bir kaç sayfa bulmuştum ama onlarla ilgili şikayet varda çikolata kalitesi ve paketleme hakkında olumsuz yorumlar görünce bu sayfada yaptırmaya karar verdim. Ama çikolata hassas noktam kötü çikolata yedirmek istemiyorum kimseye 😂