Nurayyy23 benim sarı akıntım hamile kaldığım günden beri var 34+3’üm hala geçmedi. Kokusuzsa, idrarda yanma yoksa, kaşıntı gibi şikayetiniz yoksa büyük ihtimalle enfeksiyon değildir. Ben tüm tahlillerimi her ay düzenli yaptırıyorum hiçbir zaman enfeksiyon çıkmadı. Bunu burda yorum yapan insanlardan değil gidip test yaptırarak anlayabilirsiniz🙏🏼