Kızlar merhaba bu tarz hikayeleri okumayı çok seviyorum bende yazayım dedim. Evleneli 1 seneyi doldurmamıştı, hem yaşım hem de hala iş bulamamam nedeniyle çocuk istemiyordum. 1 yıldır hap kullanmak istemediğim için geri çekilme yöntemiyle korunuyorduk. Bayram için memlekete gittik, orda soruyorlar çocuk düşünüyor musun diye, hayır diyorum o kadar kendimden eminim 😂😂 Ara ara sigara tüketiyorum, temizlik yapıyorum, kaç kilometre yokuş çıkıyorum, çünkü asla aklımda hamilelik yok. Son 3 aydır sürekli adetim gecikiyordu, bende mevsimlere bağladım. Sigara içtiğimde midem bulanıyor ama diyorum herhalde bu ara çok içrim. Yine adetim geçeli 3 gün olmuştu. Eşim aradı bir abimizi hastaneye kaldırmışlar, kan lazımmış, eşiyle birlikte geliyorum diye. Dedim ki tabi gel ama bi testte getir. Eşim geldi testi yaptık direk çift çizgi. O an içimdeki o garip duyguyu anlatamam. Sonra eşim abinin karısını geri hastaneye götürdü abla eşim hamileymiş diye 😂 kan testi verdim 2900 çıktı değer. Böyle hamile olduğumu öğrendim. Hep içimde bir burukluk vardı erken oldu diye ama doktorum aynı zamanda tüp bebek uzmanı. Bana dedi ki burda kaç tane gözüyaşlı çıkan anne var sen bak hiç beklemeden olmuşsun, o sıra farkına vardım. Şimdi varlığına şükür ediyorum 🙈💕💕