Kızlar merhaba bugün tam 37+0 ım 1 saat önce kanlı nişan geldi şuan kasılma sancı yok dr aradım gel hemen ebe muayene etsin dedi ilk doğumumda nişan geldikten 10 gün sonra doğum yaptım ama bir korku aldı beni hastaneye gidiyorum dua edin bana bi de bizim gibi olan var mı hemen oldu mu doğum yoksa bekledi mi