mlksh25 Bugün 38+5 oldum kızlar çatı muayenesine gittim, doktor 2 cm aciklik var dedi, 1 2 güne Sancin başlar dedi, var mı açıklığı olan tahmini ne kadar sürede sancınız başladı . Ne yapmak lazım bu süreçte
Bezelye_2 mlksh25 ilk doğumunsa 2 cm ile 1 hafta kadar bile bekleyebilirsin ben 1 cam açıklık ile 1 ay bekledim tatlım. Yalancı sancılar geliyordu hep 39.4 de gerçek sancılar başladı hastaneye yattım 2 cm idi 11 de yattım 2 buxukta 6 cm olmuştu doğum yaptım. Kişiden kişiye değişiyor. Hastaneye giderken nişanım geldi suyu da doğum da patlattılar. Eğer sancın gelecekse aksi sağlık problemin yoksa normal doğumunu bekle derim emin ol sezeryane göre daha rahat benim açımdan
seher_edz mlksh25 Bende pazartesi çatı muayenesi olucam korktum bak çok mu acılıydı çok korkuyorum yaa napcam😑🥺🥺
suadeeee mlksh25 iki hafta önce doğum yaptım 3 cm açıklığım vardı nstde düzenli sancılarım çıktı 37+1 ilken ama ben hissetmiyodum doktor yatış verdi bende kabul ettim sonra doğumhanede çatı muayenesi sürekli yaptılar zaten kanama oluyo o sırada plesenta inceliyo vs diyolardı ama benim yine yoktu sancım bir gün hastanede yattım ikinci gün çatı muayenesi sırasında suyum geldi 5 cmdi açıklığım doktor suni sancı bağladı baya zordu 2 saat içinde doğum yaptım suni sancıdan sonra bu arada bebeğim de zayıftı ama çok şükür şimdi yanımda iyiki de doğurmuşum diyorum 🥰 37+2 de doğum yaptım
mlksh25 Çatı muayenesi ve açıklık muayenesi bile zorladı beni. Doktorum birazda uyardı galiba doğumu tetiklesin diye. O sırada sezaryen mi olsam diye aklımdan geçti
Hulya_sen mlksh25 benimde 1 cm beklim burda inşallah kolay açılmalarımız olur canım bir an önce sağlıkla kavuşuruz😇😍
Bezelye_2 mlksh25 haklısın insan yaşamadığı acıdan korkuyor haklı olarak. İğne fobisi olan Bi insanım. Normal doğumda doğum öncesi sancı için ağrı çekiyorsunuz sezeryande doğum sonrası epeyce sıkıntılı ağrılı günleriniz olabiliyor herkesin aynı değil ama gördüğüm tüm sezeryan zorunda kalan arkadaşlarım sonrası biraz ağrılı oldu. Normal doğumda sonrası hemen ayağa kalkabiliyorsunux.
mlksh25 seher_edz canim ister istemez aciyor biraz ama dayanılmayacak bir acı değil ve kısa sürüyor yani merak etme
mlksh25 seher_edz bide benim doktorum dogumuda indukleyelim dedi onun için de biraz fazla uyarmış olabilir
mlksh25 mlksh25 bide benim doktorum dogumuda indukleyelim dedi onun için de biraz fazla uyarmış olabilir