Niye doguramayasın canım ben insülin kullandığım halde ilk zamanlar 250 kere görüyordum aç 200 tok 250 falan sıkı diyet yaptım insulini düzenli kullandım suan normalleşti şekerim açlık tamamen normal toklukta değişiyor 160 üstüne pek çıkmıyor ama yediklerine çok dikkat etmen lazım.
Bebek büyüdükçe sen insülin vursan da salgıladığı hormon da büyüyor onla beraber hemen düzene girmiyor zaten 15 20 günde anca normalleşti benim şekerim