Akoalalover evet bende normal istedim 39da suyum geldi suni sanci aldim normal istedigim icin 5 6 saat sancidan öldüm dakika basi gelennsancidan acilmaya yarim saatte bir gelip gidip baktilar onun acisi bir yandan 4cm acilmayi gecmedi bebenin kafadina dokunuyoruz dediler karnima bastirdilar insin diye yok malesef mecvur sezeryana alindim malesef yani suni sanci ben aslinda onermem ya cok muthis bir sanci insani iki buklum yapiyor her dakika bayilcak gibi olduydum ben artik en son yalvariyordum bu sanciyi kesin artik diye yani 2ihtimali goxe alip kabul et suniyi ya sanciyi uzun saatler cekeceksin normal doguracaksin ,yada sanciyi cekeceksin normal bebe gelmeyecek sezeryana mecbur alinacaksin,ben simdiki aklim olsa hastaneye gider gitmez sezeryana alin derdim valla