Filiz1 Garajhome internet sitesinden aldığım oda takımı biz cok beğendik cibinlik ve uyku seti dahil 2175 tl fiyatı cok uygun içinde yatağıda var ☺️
Ilkmeyvem Filiz1 ben de bunu beğenmiştim markasını bilmiyordum sayenizde öğrenmiş oldum bebek odası yapıp yapmamakta karasızım
yasemiinorhn Filiz1 güzelmiş gerçekten benim yaşadığım şehirde gidip gözümle görüp alacağım bende beşiği asansörlü almayı düşünüyorum şahsen anne yanı olabilsin diye
Filiz1 seyma36 horoz lojistik diye bir firmayla geldi evin içine kadar indirdiler bi sıkıntı yaşamadım 🙂