Zeynepssss merhaba canım bence hiç korkma derim bana ilk dogumumda suni sancı verdiler 2cm acilmam vardı oğlumun kalp atışları yavaslayinca direk sezeryana aldılar bebeği riske atamam dedi DR’um ben hiç bişey hissetmemiştim suni sancı da hatta DR’um ağrı eşiğin çok yüksek demişti tek tavsiyem korkma derim ne kadar korkarsan o kadar zor oluyo